חימום תת ריצפתי, מערכות מים חמים והסקה

הולכים ברגליים יחפות גם בחורף!

רוצים להתהלך בבית ברגליים יחפות גם בתקופת החורף? בחורף הרצפה בבית כל כך קרה שרק מחשבה על להוריד את נעלי הבית ולהניח את כף הרגל על הרצפה מעוררת בנו צמרמורת וחלחלה.

זו הנקודה להכניס לתמונה את החימום התת רצפתי שמעמידה לרשותכם חברת המסנן. מדובר באמצעי חימום אפקטיבי היוצר אווירה חמימה ונעימה בכול הבית.

איך עובדת מערכת חימום רצפתי של חברת המסנן?

מערכת החימום התת רצפתי מותקנת מתחת לרצפות בחדרי המגורים ומורכבת מצינורות פלסטיק או נחושת הפרוסים במעגליות ופולטים חום אחיד לתוך חלל החדר בזכות מי הסקה חמים המסוחררים בתוכם.

מאחר ולחום יש נטייה לעלות כלפי מעלה מתקבל אפקט של פיזור אחיד של חום בחלל הבית. זוהי מערכת מודולארית הניתנת לחלוקה ומאפשרת לחמם את חלק מחדרי הבית בהתאם לצורך.

זרימת המים במעגל סגור איננה דורשת תחלופת מים, מבטיחה היעדר סתימות וקורוזיה. מערכת חימום תת רצפתי של המסנן מוכרת כמערכת איכותית, בעלת עמידות גבוהה לאורך שנים ושוללת מקרי נזילות.

המערכת מוסווית מהעין ומבטיחה את היעדרם של מפגעי בטיחות, היא איננה פולטת גזים רעילים או מזהמים לסביבה.

חימום תת רצפתי של חברת המסנן ניתן להתקנה פשוטה תחת ריצוף כגון, שיש, אבן, או פורצלן מאחר וחומרים אלו אוגרים היטב את החום ונותרים חמימים ונעימים לאורך זמן.

חימום תת ריצפתי באמצעות מים

מה עדיף – מערכת חימום רצפתי או מזגן?

חימום באמצעות מזגן גורם להצטברות של אוויר יבש בחלל הבית וגורם לייבוש העור.

יתר על כן, שימוש תדיר במזגן במשך תקופת החורף משתקף בחשבון החשמל שאנו מקבלים בסוף החודש.

לעומת זאת מערכת חימום רצפתי יוצרת סביבה נעימה לשהייה, איננה מייבשת את האוויר, מפזרת את החום באופן אחיד ומפנקת אותנו באפשרות לרוץ יחפים בכול הבית.

בנוסף, צריכת החשמל של המערכת נמוכה מזאת של המזגן וגם חסכונית בהרבה לעומת מערכת חימום תת רצפתי המבוססת על גז או חשמל.

חימום תת רצפתי

חברת המסנן עומדת לרשותכם בכול עת

בדיוק נמצאים בעיצומם של שיפוצים? מחדשים את הריצוף? בונים בית מאפס? – זה הזמן לקפוץ על ההזדמנות ולהעשיר את ביתכם במערכת חימום תת רצפתי של המסנן.

נמאס לכם להסתובב בבית עם רגליים קרות ולהתיש את בני הבית בסרנדות של עיטושים בלתי פוסקים? המסנן מזמינה אתכם לעשות את המהפך ולהתקין חימום התת רצפתי.

לצד זאת, חברת המסנן מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות בתחום של משאבות, מבצעת עבודות אינסטולציה ברמה גבוהה ומעניקה את שירותיה למגזר הפרטי. שירותי הקמה ותחזוקה למערכות של משאבות מים על סוגיהן השונים. אנו במסנן, נשמח לעמוד לרשותכם לייעוץ והתאמת המערכת האידיאלית בשבילכם!

לקביעת פגישת יעוץ (ללא התחייבות) התקשרו ל- 08-9451673 ונציג מטעמנו יגיע לביקורת ובדיקה

למציאת המערכת המושלמת

    נשמח לעמוד לרשותכם